رویه بازگرداندن کالا
با توجه به اینکه کالاهای عرضه شده در رستیک شامل موادغذایی و کالاهای فاسد شدنی میباشد، امکان مرجوع نمودن کالاها بهجز در مواردی که به شرح زیر می باشد، وجود ندارد.
- در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریعتر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان رستیک از طریق شماره تلفن 02145579300 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد
- نقص و یا مشکلات کالا، باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان رستیک اطلاع داده شود. کارشناسان رستیک نواقص اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد
- در صورت مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده ،به نحوی که از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد، چنانچه کالا در شرایط اولیه و استفاده نشده خود باقی مانده باشد،قابل تعویض خواهد بود.
-
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش ،به امور مشتریان اطلاع داده شود.در صورتی که آسیبهای ناشی از حملونقل در لحظه قابل مشاهده باشد و یا بستهبندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد عودت داده شود
- لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان رستیک از طریق شماره تماس 02145579300 اطلاع دهید